Sezonul toamn?-iarn? 18-19 poart? Humanic Humanic: Trends Alert ?i un nou magazin n Timi?oara

Tendin?ele sezonului n interpretarea Humanic devin fructu...

 

Hotelul Caro: noua imagine dup? prima etap? de renovare

Pe 26 septembrie 2018, de la ora 19:00, hotelul Caro a g?z...

 

Gucci Eyewear aniverseaz? 1 an n Romnia prin lansarea noii colec?ii de toamn?-iarn? 18-19

Luxul ?i arta au fost elogiate la Palatul Cesianu-Racovi??...

 

Noblesse Palace Christmas Fair Magic ON!

Imbracat in haine de sarbatoare, Palatul Noblesse Lifestyl...

Degustare de bauturi rafinate, seri de networking si o atmosfera de exceptie la Noble Drinks Fair & Networking Events

Principala

17 Octombrie 2016

Noble Drinks Fair & Networking Events, al doilea eveniment din seria Noblesse Palace Lifestyle Fairs organizata de Palatul Noblesse- Lifesyle Palace s-a desfasurat intre 13 si 15 octombrie si a intampinat vizitatorii intr-un mediu intim si nobil ideal pentru degustarea de bauturi fine oferite de brand-uri de renume si pentru evenimente de networking de calitate, in cadrul unei expozitii cu vanzare de produse editii limitate.

2

In deschiderea evenimentului au luat cuvantul Loredana Preda- CEO Noblesse Group Internanal si domnul Sergiu Nedelea, ambasador al targului si unul dintre cei mai cunoscuti somelieri din Romania, care a evidentiat calitatea produselor si reputatia brand-urilor de bauturi prezente. In plus, vineri si sambata, acesta a dezvaluit cateva secrete din universul fascinant al vinului, in cadrul workshop-ului Winetaste School.

Pe parcursul celor trei zile, vizitatorii au savurat din plin atmosfera unica a Palatului Noblesse Lifestyle Palace, ce a fost completata in fiecare seara de o serie de concerte jazz&blues live sustinute de Cristiana Radu si Marcela Onofrei.

3

Evenimentul, destinat in special iubitorilor de bauturi fine, a reunit vinuri alese oferite Crama Budureasca, Crama Tohani, Crama Oprisor, Vinarte, Cave Royale, delicioasele bauturi din gama Rose Mary, cat si o selectie de bauturi spirtoase din gama de top a Alexandrion Grup Romania, care au incantat vizitatorii cu cocktail-uri suprinzatoare.

Cateringul a fost sustinut de Jubile Catering, iar Leonidas Universitate ne-au indulcit seara de vineri cu sortimente fine de ciocolata.

Cum un vin bun necesita conditii speciale pentru depozitare, Marelvi a prezentat vitrinele de vinuri premium Liebherr, special realizate pentru a indeplini chiar si cele mai stricte conditii.

Seria Noblesse Palace Lifestyle Fairs continua intre 17 si 19  noiembrie cu Exclusive Beauty & Fashion Shows, eveniment in care pasionatii de shopping si moda sunt asteptati cu piese vestimentare de designer, produse de beauty, bijuterii si de asemenea intalniri cu consultanti in frumusete pregatiti pentru a oferi cele mai bune sfaturi.

Official After Movie Noble Drinks Fair & Networking Events se poate urmari aici.

Palatul Noblesse este un proiect al Noblesse Group, initiativa antreprenoriala care activeaza in domeniul industriilor creative si culturale, promovand un stil de viata rafinat. Add value to your lifestyle este motto-ul care defineste activitatile tuturor brandurilor din cadrul grupului.

Group-ul Noblesse este format din brand-urile Noblesse Interiors- showroom-uri de mobilier si decoratiuni de lux, Noblesse Academy- cursuri de dezvoltare, biroul de design interior si arhitectura Studio Insign, Asociatia Culturala Noblesse si Centru de Arte si Evenimente- Palatul Noblesse. Sediul central al acestui grup este Palatul Noblesse- Lifestyle Palace. Palatul Noblesse este o cl?dire monument istoric, construit? n anul 1881 dup? planurile celebrului arhitect Alexandru S?vulescu, fiind prima construc?ie eclectic? din centrul istoric al capitalei. Cl?direa reprezint? o adev?rat? bijuterie arhitectural? ?i cultural? a Bucure?tiului, acoperind 135 de ani de existen?? reprezentativ?. Cl?direa a cunoscut mai multe perioade istorice, de la frumuse?ea aristocrat? a perioadei Berkowitz, la Palatul Pionierilor ?i ?oimilor Patriei din sectorul 2 din perioad? na?ionaliz?rii, la perioada postcomunist? ?i de abandon pn? n 2012. n anul 2012 intr? n posesia Noblesse Group International, de?in?tor a mai multor branduri, care activeaz? n domeniul designului interior ?i al industriilor culturale. Dup? un proces complex de consolidare, reststaurare a elementelor originale, amenajare interioar? ?i exterioar?, cl?direa devine ceea ce este ast?zi: unul dintre cele mai importante centre de cultur?, lifestyle ?i design, un concept unic n Europa.