Sezonul toamn?-iarn? ’18-’19 poart? Humanic Humanic: Trends Alert ?i un nou magazin în Timi?oara

Tendin?ele sezonului în interpretarea Humanic devin fructu...

 

FREYWILLE - 10 ani in Romania

Un deceniu de exprimare artistică prin bijuterii Un specta...

 

Hotelul Caro: noua imagine dup? prima etap? de renovare

Pe 26 septembrie 2018, de la ora 19:00, hotelul Caro a g?z...

 

Gucci Eyewear aniverseaz? 1 an în România prin lansarea noii colec?ii de toamn?-iarn? ’18-‘19

Luxul ?i arta au fost elogiate la Palatul Cesianu-Racovi??...

18

Luxul ?i arta au fost elogiate la Palatul Cesianu-Racovi??, în cadrul evenimentului ce a s?rb?torit 1 an de prezen?? în România ?i o nou? colec?ie de ochelari de soare ?i rame de vedere semnate de casa Gucci. Gazda evenimentului a fost K Optic, distribuitor exclusiv Gucci Eyewear, care i-a condus pe invita?i într-o poveste spectaculoas? v?zut? prin ochelarii modei.

Invita?ii au descoperit viziunea unic? a casei Gucci ?i au fost ghida?i într-o incursiune a stilurilor clasice, reinterpretate într-o versiune modern?. Eclectic, dar mai presus de toate, mereu cu un pas în fa?a direc?iilor de stil sezoniere, casa Gucci restabile?te regulile de lux în moda ochelarilor de soare ?i ramelor de vedere. Evenimentul a fost o demonstra?ie prin care ochelarii de soare devin accesoriul definitoriu al unei ?inute fashion, iar ramele de vedere fac tranzi?ia de la dispozitiv medical la bijuterie, ca element esen?ial în definirea stilului vestimentar.

Noua colec?ie de ochelari Gucci reconfigureaz? traseul modei pentru sezonul toamn?-iarn?, în care destina?ia final? este glamourul absolut. Fiecare model de ochelari se afl? la intersec?ia dintre art? ?i high fashion, transformând accesoriul într-o bijuterie.

K Optik este distribuitorul oficial în România al Kering Eyewear S.p.A., proprietarul brandurilor de ochelari de soare ?i rame de vedere Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Alexander McQueen, Stella McCartney, Brioni, Christopher Kane, Tomas Maier, Boucheron, Pomellato, Puma (www.koptic.ro), case de mod? care au fost, de asemenea, reprezentate în cadrul evenimentului prin cele 5000 de modele de ochelari de soare ?i rame de ochelari de vedere, pe care invita?ii le-au putut descoperi si proba.

Misiunea asumat? de K Optic este de a participa activ la dezvoltarea segmentului de ochelari din gama luxury al pie?ei de optic? din România. Cu ocazia evenimentului, K Optic a vrut s? creeze ?i o nou? experien?? de fashion, prin care invita?ii s? descopere cum ochelarii de soare sau ramele de vedere trebuie aliniate direc?iilor vestimentare. Ochelarii potrivi?i se aleg ca o bijuterie: trebuie s? po?i observa calitatea materialelor, ingeniozitatea designului ?i s? fie nota final? a ?inutei.

De-a lungul anului s-a creat o întreag? familie in jurul K Optic: C?t?lin Botezatu, Raluca B?dulescu, Ilinca Vandici, Alina Eremia, Alina Ceu?an, Ana Morodan s-au bucurat de modelele preferate ale celebrelor case, completându-?i outfit-urile cu accesoriile – bijuterii distribuite de K Optic în România.

Colec?iile de ochelari exclusive din portofoliul K Optic sunt disponibile în peste 150 de magazine de optic? certificate din România. Verific? lista magazinelor partenere, aici: https://www.koptic.ro/magazine-partenere precum si colectiile de ochelari aici: www.koptic.ro.