Sezonul toamn?-iarn? ’18-’19 poart? Humanic Humanic: Trends Alert ?i un nou magazin în Timi?oara

Tendin?ele sezonului în interpretarea Humanic devin fructu...

 

FREYWILLE - 10 ani in Romania

Un deceniu de exprimare artistică prin bijuterii Un specta...

 

Hotelul Caro: noua imagine dup? prima etap? de renovare

Pe 26 septembrie 2018, de la ora 19:00, hotelul Caro a g?z...

 

Gucci Eyewear aniverseaz? 1 an în România prin lansarea noii colec?ii de toamn?-iarn? ’18-‘19

Luxul ?i arta au fost elogiate la Palatul Cesianu-Racovi??...

Iulia Albu promoveaza frumusetea naturala M.A.N.I.F.E.S.T.O

IMG_5421Articol de Mirela Paduraru
Trainer Cosmetica & Machiaj profesional

Despre mine se stie ca promovez frumusetea naturala si schimbarile de look care nu implica operatii estetice. M-am bucurat sa aflu ca o vedeta autohtona a initiat o campanie bazata pe aceleasi valori, care militeaza pentru naturalete si spune “Nu!” abuzului de operatii estetice.

Mirela-IuliaIulia Albu a demarat campania

M.A.N.I.F.E.S.T.O – Sunt FRUMOASA pentru ca sunt EU!

Cele 10 finaliste ale campaniei, selectate din peste 700 de participante, au demonstrat printr-un shooting live, in fata a zeci de reprezentanti mass media, cum poti fi frumoasa si poti avea atitudine de star, fara sa ai in spate suferinta, obsesii si drame.
Ma bucur ca in Romania zilelor noastre, se vorbeste si despre acest lucru: cum poti demonstra ca esti frumoasa, fara sa fii artificiala si fara ca fata ta sa fie doar o lista elocventa de operatii estetice. Ma bucur ca se vorbeste despre a  trai sanatos, cum sa te alimentezi si sa te hidratezi corespunzator si cum sa-ti respecti propria persoana.

Evenimentul s-a desfasurat la Jubile The Ballroom, joi 28 iulie, chiar de ziua de nastere a Iuliei Albu.

Cele 10 castigatoare s-au lasat pe mainile hairstilistului Cristina Rosca si  specialistilor de la Academia de Coafura Cornel Saru.
IMG_5414La partea de machiaj, subsemnata, impreuna cu make-up artistul Mari Dascalescu, am creat un look proaspat si natural, potrivit naturii evenimentului. Nu au existat linii evidente, culori stridente, doar s-au pus fin  in valoare calitatile fizice ale castigatoarelor.

Cu ideea de non-invaziv si natural a rezonat si compania Intraceuticals, prezenta in cadrul evenimentului, cu tratamentul Madonnei. In calitate de Ambasador Intraceuticals, am sustinut in fata presei o demonstratie live, cum poti avea un ten fresh, hidratat, luminos, in doar 40 de minute. Fara durere si fara disconfort.

Increzatoare, surazatoare, feminine si exuberante, fetele au transmis starea lor de bine in cadrul shooting-ului realizat de fotograful Valentin Calinescu. Au purtat rochii simple, nude, fara accesorii si, ca ideea de naturalete sa fie desavarsita, au pozat desculte. 

DSCN0889Este bine ca in Romania lucrurile incep sa se aseze pe fagasul lor normal in aceasta privinta. Este placut sa vezi la televizor un manifest pentru frumusetea naturala si nu doar stiri despre liposuctii, silicoane in piept, buze, posterior, etc. Este bine ca atunci cand alegi o operatie estetica, sa fie in cunostinta de cauza si doar dupa ce ai incercat toate alternativele. 
Cei care au rezonat cu acest proiect si au contribuit la reusita evenimentului sunt trecuti pe pagina oficiala a Iuliei,  www.iuliaalbu.ro

Ii dorim succes Iuliei cu proiectul M.A.N.I.F.E.S.T.O si speram ca, odata cu el,  viziunea generala despre frumusete sa revina la valorile esentiale.

* Rochia Mirelei Paduraru a fost semnata de Designer-ul vestimentar Mircea Barbulescu